کت و پالتو زنانه

معرفی و تصاویر کت و پالتو زنانه

کت و پالتو زنانه

معرفی و تصاویر کت و پالتو زنانه

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید لباس عقد ساده و شیک

جشن عقد یا همان نامزدی یکی از مهم ترین مراسم ها برای زوج های جوان می باشد. هم عروس و هم داماد می خواهند در اولین مراسمی که با یکدیگر حضور دارند را به بهترین نحو جشن بگیرند. هنگام انتخاب و مدل لباس عقد، عروس خانم باید در نظر داشته باشد که آیا می خواهند جشن عقد برگزار کنند و یا اینکه لباس مد نظر را تنها برای عقد محضری نیاز دارند. اگر شما هم به عنوان تازه عروس به دنبال جدیدترین و خاص ترین مدل های لباس نامزدی هستید به شما پیشنهاد می شود تا از مدل های مختلف لباس عقد جدید در سایت دریمیس دیدن بفرمایید.

در فرهنگ ایرانی لباسی که برای مراسم عقد انتخاب میشود، معمولا پوشیده می باشد و با لباس عروس تفاوت دارد. در واقع تنوع در مدل لباس عقد بیشتر از لباس عروس می باشد. زیرا معمولا لباس عروس سفید رنگ است؛ اما برای لباس عقد می توان از رنگ های دیگری نیز استفاده کرد. شما می توانید درمراجعه به مزون دریمیس  در روز عقد خود زیباترین و مناسب ترین لباس عقد را خریداری کنید.

نکات طلایی انتخاب لباس عقد

 اگر برنامه دارید که مراسم عقد خود را جدای مراسم نامزدی برگزار کنید پس لباس نامزدی خود را از نوع ساده و به رنگ روشن انتخاب کنید. حتی اگر شما چاق هستید به هیچ وجه رنگ تیره نپوشید. برای مراسم عقد خود از لباس های مجلل، کارشده و دنباله دار استفاده کنید. برای انتخاب لباس عقد، عروس و داماد باید نکات مختلفی را در نظر گرفت که در ادامه در مورد آن ها توضیح داده ایم.

مدل لباس

قبل از خرید لباس عقد باید بزرگی مراسم و نوع مهمانان خود را در نظر بگیرید. زیرا لباس خود را باید مطابق رسوم و فرهنگ خانوادگی خود انتخاب کنید. مثلا اگر شما محجبه هستید باید لباس عقد پوشیده بپوشید و اگر مراسم شما در حد یک مهمانی خانوادگی است باید لباس عقد ساده و شیک را انتخاب کنید.

رنگ لباس

رنگ لباس را همواره با رنگ پوست خود هماهنگ کنید. این یک قانون است که افرادی با پوست تیره لباس رنگ روشن و پاستیلی و افرادی با پوست روشن لباس رنگ تیره تر بپوشند. بهتر است که برای خرید لباس عقد محضری از رنگ های شیری، نباتی و سفید استفاده نشود. لباس عقد قرمز، لباس عقد صورتی یا آبی از رایج ترین رنگ ها برای این لباس است.

اندام شما

برای انتخاب هر نوع لباس مجلسی و لباس عقد محضری باید حتما متناسب با فرم اندام خود تصمیم بگیرید. حتما قبل از خرید لباس آن را پرو کنید زیرا ممکن است یک لباس در عین زیبایی زیاد تن خور زیبای نداشته باشد. لباس های بلند مناسب افراد قد بلند و مدل لباس عقد محضری از نوع کوتاه تا زیر زانو مناسب تازه عروسان قد کوتاه است.

قیمت لباس عقد

انتخاب و خرید لباس عقد برای عروس خانم، جزو کارهای سخت به شمار می آید؛ زیرا دخترجوان در خرید لباس عقد دچار وسواس میشود. بعضی از تازه عروسان به دنبال لباس عقد ساده و شیک هستند و بعضی دیگر به دنبال خرید مانتو برای عقد محضری می باشد. مزون دریمیس با توجه به سلایق هر مشتری توانسته است مدل های مختلفی از لباس عقد را ارائه دهد. بعضی از عروس دامادها تمایل دارند تا لباس عقد خود را بایکدیگر ست کنند. قیمت لباس عقد متناسب با نوع پارچه و طراحی آن متفاوت است شما می توانید برای خرید ست لباس عقد عروس و داماد با مناسب ترین قیمت به سایت دریمیس مراجعه کنید.

 

منبع : دریمیس

 

 

  • کت و اورکت زنانه
  • ۰
  • ۰

مدل لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور
سلام دوستان عزیز حالتون چطوره؛ در این مقاله قصد داریم به مطالبی درمورد مدل لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور بپردازیم. پس با ما همراه باشین.

مدل لباس مجلسی کوتاه با بالاتنه گیپور : همانطور که می دانید لباس های مجلسی کوتاه از جذابیت بسیار زیادی برخوردار می باشند.

همچنین لباس های مجلسی گیپور دار یا دانتل هم در میان افراد از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

مدل لباس مجلسی دختراه کوتاه بالاتنه گیپور
بهتره تصور کنید که این دو مورد لباس می توانند یک مدل لباس مجلسی فوق العاده ای را به وجود آورند.

ما در این قسمت از مزون آنلاین دریمیس جدیدترین مدل لباس مجلسی دخترانه کوتاه بالا تنه گیپور ۲۰۲۱ را برایتان فراهم کرده ایم.

شما می توانید در سایت دریمیس شیک ترین لباس های گیپور مجلسی کوتاه را خریداری کنید.

مدل لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور
لباس مخصوص مهمانی مدل گیپور دقیقا می تواند همان چیزی باشد که هر خانمی می تواند برای شیک پوشی آن را انتخاب کند.

بنابراین مشخص می شود که این نوع مدل لباس گیپور دخترانه مجلسی در سال های اخیر بیشتر مورد استقبال قرار گرفته.

مدل های لباس مجلسی گیپور دارای انواع مدل های مختلفی می باشند؛

می توانند به صورت پایین تنه گیپور، و یا بالا تنه گیپور باشند؛ که می توانید از آن‌ها برای حضور در مراسم ها و مهمانی های مختلف استفاده کنید.

برای دیدن مدل های بیتشر اینجا کلیک کنید.

مدل لباس مجلسی کوتاه با بالاتنه گیپور
انواع لباس مجلسی گیپور و ساتن
پیراهن مدل بلند و یا کوتاه و تاپ دامن و یا کت با سارافون می تواند از پر استفاده ترین لباس های خانم ها در مجالس باشد.

طرح دو تکه گیپور و ساتن از اینگونه مدل ها می باشد.

معمولا در مدل های بلند و کوتاه از حریر، گیپور و دانتل با آستین های کوتاه و بلند دوخته میشوند؛ که جز مدل لباس مجلسی گیپور دو تکه محسوب می شوند.

مدل های ترکیبی از تور، گیپور و حریر باعث میشود تا استایل این لباس ها بهتر دیده شوند؛ که آن ها را با نام لباس مجلسی گیپور و حریر می شناسند.

حتما در هنگام خرید لباس فرم و استایل بدن خود را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

اگر به دنبال مدل لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور مشکی یا دیگر رنگ ها باشید؛ این پارچه ها از الیاف ظریف پنبه و ابریشم ساخته شده.

مدل لباس مجلسی کوتاه با بالاتنه گیپور
نقش های پارچه گیپور، بدون زمینه تور می باشند و کمی برجستگی دارند.

پارچه گیپور معمولا زمینه تور چندانی ندارد و نقش گل ها در آن قابل مشاهده است.

انتخاب درست و به جا لباس مجلسی، یکی از رازهای خانم های خوش تیپ می باشد.

پوشیدن مدل لباس مجلسی کوتاه بالا تنه گیپور در مهمانی و عروسی ها به وضوح مشخص می کند که چه کسانی اهل مد و آراستگی می باشند؛

و چه کسانی صرفا یک لباس را برای پوشش انتخاب کرده اند.

اگر بخواهید در مهمانی ها و مجالس رسمی بدرخشید، باید انواع لباس مجلسی گیپور، دانتل و حریر را بشناسید.

مقاله پیشنهادی: مدل لباس زنانه ترک پارچه پولکی


مدل لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور دخترانه
پارچه های گیپور به نسبت سایر انواع پارچه‌ها، قیمت بالاتری دارند.

به همین علت معمولا برای لباس مجلسی ارزان، فقط در قسمت بالا تنه از پارچه گران قیمت استفاده میشود.

در بعضی از موارد فقط از این پارچه در قسمت آستین لباس استفاده می کنند که با آن مدل لباس مجلسی آستین دار گیپور زیبا و شیکی را طراحی می کنند.

اگر شما نیز به دوخت و یا تهیه یک مدل لباس مجلسی دخترانه کوتاه بالاتنه گیپور نیاز دارید می توانید در این بخش از سایت دریمیس انواع مدل های پیراهن گیپور دار را مشاهده کنید.

مدل لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور
خرید انواع مدل لباس مجلسی با بالا تنه گیپور
لباس مجلسی کوتاه گیپور دقیقا همان چیزی می باشد که هر خانمی می تواند برای داشتن پوششی مناسب و شیک در مجالس و مهمانی های خاص از آن استفاده کند.

بنابراین مشخص میشود که پیراهن مدل دار از جنس گیپور توانسته جلب توجه بسیاری از بانوان شود.

نوع دیگری از این لباس های مجلسی موجود است که به طور کامل تور و دانتل دارد.

حتی می توان از آن در مراسم ها و مهمانی های خاص استفاده کرد.

دوستان خوبم به پایان این مقاله رسیدیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشه.

شما می توانید برای سفارش آنلاین انواع مدل لباس مجلسی دخترانه کوتاه بالاتنه گیپور به مزون آنلاین دریمیس مراجعه کنید.

 

منبع مدل لباس مجلسی کوتاه بالاتنه گیپور : https://blog.dreamiss.ir/4256/مدل-لباس-مجلسی-کوتاه-بالاتنه-گیپور/

 

  • کت و اورکت زنانه